Torsdagen den 14 November 2013

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Då är det Torsdag igen vilket betyder sista skoldagen för mig innan jag går på helg :)
As soft att gå bara Tisdag-Torsdag :) Tänk om det vore så i arbetslivet också ;)
 
Jag orkade verkligen inte blogga i går då vi hade två aktiva idrottspass i skolan mellan 9.15-15.30 med lite lunch också förståss ;) Efter det drog jag hem en stund och tog mig en bar och en celsius för att ladda om inför ett gympass. Japp de blev det då kroppen kändes mycket bättre efter eftermiddagens dans pass :)
 
Så i går körde jag:
Marklyft 5*5*65kg - Nu börjar jag verkligen få ta i :D Härligt!
Utfall 4*10*25kg - kände mig riktigt stak och körde ett extra set. Nästa vecka får jag nog öka ;)
Utsida lår 4*10*77kg - Kändes också lätt. Härligt!
Insida lår 3*10*50kg - Den är förjäklig. Tung men jag blir bättre :)
 
Benen kändes riktigt staka igår.
Tror att träningen de senaste dagarna har gjort mig riktigt gott :) Knäböj i Lördags, Cardio på Söndagen, Spinning (och armar) i Måndags samt skridskor tog nog lite också i Tisdags :)
 
Bara att jobba på :)
 
Ikväll står axlar på schemat. Jag kommer dra direkt efter skolan så jag kanske orkar skriva ett inlägg till er på kvällen efteråt ;)
 
Puss puss och ha en bra dag!
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: