Top off the world

- postat i: Livet
Idag vaknade jag verkligen på the top off the world!
Tack för alla värmande ord från alla fina vänner :)
Det ger mig en extra kick att kämpa vidare och jag kommer verkligen inte ge upp förens jag vill!
Jag är starkare och mer motiverad än någonsin! Jag kan klara vad som helst.
 
I mitt rus av glädje över vad vågen sa igår glömde jag helt bort själva träningen jag gjorde igår.
Nu har jag fått ett nytt schema där jag kommer få börja öka vikter och expreminetera lite. Ska bli riktigt kul att se vad min kropp kommer klara av ;)
Så jag började med marklyft i går och körde typ 5*5*55kg.
Det är ju faktiskt ett PB. Fast jag ser det inte riktigt då jag inte körde det innan jag började med 10*10. Så jag har ändå ökat från 40kg till 55kg på 8 veckor. Riktigt awesome ;) 
Så varje vecka kommer jag öka med 10% i vikt, om det går och om jag fattat rätt.
 
Så hur börjar jag första dagen på mitt andra år?
Med vilodag :D mohahaha nä men jag har ju tränat 3 dagar i rad så idag får jag faktiskt vila. Har varit uppe ett tag och tvättat. Väntar även på att en handyman ska komma och kolla på min fläkt men jag börjar tro att han inte kommer. Skulle varit här för 1 timme sedan :-/
 
Men jag ska även träffa lite vänner idag. Jag och min biopingla hade tänkt att ta en dinner and a movie dejt idag men resturangen var fullbokad så vi tar det i morgon istället ;) Har man ingen partner så får man dejta en tjejkompis istället ;) hahaha va gör man inte för att få gå på dejt. Så skönt att slippa nervositeten också ;)
 
Nu ska jag sätta mig och plugga lite innan min första kompis kommer förbi :)
 
Ha en fantastisk fredag <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: