Taggar nästa vecka

- postat i: Livet
Snart ska jag krypa under täcket och sova.
Klockan ringer 05.45. Då ska jag hoppa upp och dricka en Celsius och tagga gymmet :)
Har bokat ett spiningpass 06.45 och efter det blir det lite styrka för överkroppen också ;)
 
Jag måste dela med mig av vad jag gjorde tidigare idag ;)
Hur gott ser inte detta ut?
Det är en protein mugcake ;) Enkelt och gott men blanda ordentligt ;)
 
1dl havregryn
1 skopa one whey protein
1 tsk bakpulver
1 dl mjölk
1 ägg
 
vill man så kan man även lägga till kakao och något typ av mjöl ;)
 
Blanda ihop ingredienserna och häll upp i en mugg. Kör på full effekt i micron 1-2min och servera på tallrik med kalorifri chokladsås och kokosflingor ;)
 
Min blev väldigt stor så jag skulle nog göra det för två personer. Min blev på ca 300 kcal ;) Nyttigt och gott.
 
Efter gymmet gjorde jag även en favorit middag som jag ofta äter :)
 
Rykande het middag: Kyckling, champinjoner, majs, sås och ris :)
 
Under kvällen har jag även hunnit fixa naglarna. Mest för att jag inte ville diska eller plugga :P
 
Nu tror jag att jag ska gå och borsta tänderna.
Vi hörs i morgon efter att jag har tränat. 
 
Kärlek till er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: