starkt jobbat

- postat i: Kost, Livet
av mig :)
 
Jag kom hem från jobbet för drygt en timme sedan och jag har inte ätit en ända bulle eller kaka :D Starkt jobbat Sanna. De senaste 3-4 passen har jag klarat att stå emot suget. 
Det var en stor fördel att en kollega hade köpt massa frukt att välja på så jag har ätit 2 clementiner under eftermiddagen. :) nomnom älskar verkligen clementiner och satsumas :)
Jag behövde inte ens äta mitt mellis/backup snacks ;)
 
När jag kom hem gjorde jag mig kvällsmat då jag hade över 500 kcal kvar att äta. 
250g kvarg, 169g banan, 53g hallon, 10g proteinpulver (jordgubb/vit choklad), kanel och kalori fri chokladsås :D
Så himla gott men det var fortfarande för lite.
Tog en tesked jordnötssmör i förhoppning om att komma upp till totalt 2000 kcal idag men det räckte inte heller :P
Så jag ger faktiskt upp med 155 kcal kvar. Orkar verkligen inte äta mer :P 
 
Så hät god ser min kvällsmat ut ;)
 
Nom nom nom så gott detta är :D
 
Tänkte att ni kanske är intresserad av mer vad jag äter?
 
Idag har jag ätit:
Frukost: Protein havregrynsgröt med banan
Mellis: 2 clementiner
Lunch: 2 kyckling tacos med tortilla bröd
Mellis: 2 clementiner
Middag: Tex Mex Tårta (typ tacos)
Kvällsmat: Protein kvarg, banan och hallon + en tsk jordnötssmör
 
Nu ska jag snart krypa ner framför en film och invänta en tidigt morgon. Vad är inte en lördags morgon på gymmet ;)
Ser redan fram emot frukosten som kommer vara proteingröt samt celsius :D nomnom!
 
Sov så gott alla fina



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: