skoltrött?

- postat i: Livet
Jag behöver verkligen ett break från skolan snart. Som tur är det inte många veckor kvar innan juluppehåll.
Bara för att vi är schema fria betyde rinte att vi äe lediga men skönt att få lägga upp arbetet själv.
 
Idag hade vi bland annat redskap och jag had einte uppfattat att passet skulle vara så tufft som det var.
Vissa övningar klarade jag riktigt bra men det stör mig att jag inte får till det att komma upp i ringarna framifrån. Gaaah! Är så klen i överkroppen och orkar inte hålla uppe min kroppsvikt med böjda armar.
Får träna vidare men det är svårt för man blir så så trött i armarna och händerna.
Men vi fick iaf bra tips på hur man kan "passa" eleverna vid olika redskapsövningar. Den det menas hjälpa eller vara till hands. 
Tur att vi har en sådan bra lärare :)
 
Men jag fick kämpa mot paniken och frustrationen flera gånger under passet. Det är jobbigt när det känns som andra inte förstår. Det kändes på något vis bättre när man hittade någon annan att testa med som också tyckte det var jobbigt. Det känns som man har mer förståele för varandra då.
Men jag ska träna vidare och jag ska inte ge upp. 
 
Idag är ju min vilodag från gymmet så ingen träning där men dagens pass i skolan var som sagt tufft. Får planera om det nästa vecka känner jag :P 
 
Resten av veckan är mycket fokus på grupparbeten. I morgon blir det dans.
På torsdag har vi även vattenlek. Ska bli nice att bada lite. Får se om jag tar en bikini eller min baddräkt. Kan tycka det är lite jobbigt fortfarande att visa mig i bikini. Får testa mina alternativ i morgon och bestämma då. Vem vet ni kanske får hjälpa mig ;)
 
Nu ska jag fortsätta och slappa här hemma.
 
Ha en fin kväll ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: