Push yourself

- postat i: Livet
Ibland måste man pusha sig själv mot saker man gärna vill undvika.
Ibland måste man vara personen med sunt förnuft före sina rädslor.
 
Vad ska jag göra idag?
 
Jag ska gå till tandläkaren :(
 
Jag hatar tandläkare och börjar nästan gråta bara jag tänker på det.
Men jag har inte varit hos tandläkaren på snart 1,5 år och jag börjar känna av en ficka vid en kindtand :/
Tänkte första skaffa mig en tandvårdsförsäkring så jag inte behöver betala lite mycket som jag gjort förr.
 
Eftersom jag flyttat så ska jag besöka en ny tandläkare. Jag har förklarat min rädsla för kvinnan jag prata de i telefon och kommer även göra det för tandhygienisten som ska göra undersökningen.
 
Jag ska inte dit förens 18.10 i kväll så jag kan gå och oroa mig hela dagen. Nä men jag ska försöka att inte tänka på det. Jag ska tänka på att efteråt ska jag unna mig ett riktigt härligt träningspass med Marklyft på gymmet. Skaka av sig allt som heter tandläkare helt enkelt ;)
 
Hoppas ni får en fin dag för nu ska jag packa väskan och dra mot skolan ;)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: