Produktiv dag

- postat i: Livet
Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig och hunnit med massor :)
 
Började dagen på gymmet med 45 min spinning och 45 min styrka för bröst och biceps :) Härligt härligt. Dock ska jag se till att äta något innan spinningen nästa gång. Kroppen gick lite på sparlåga kände jag.
 
Påvägen hem passade jag på att handla lite så jag kunde äta go frukost när jag kom hem. Så frallor med ost och en liten skål med kvarg och hallon :) Nomnom!
Sedan blev det en dusch och dags att äntligen städa lägenheten! Så nu är det så rent och fint här hemma :D
 
Efter att jag städat tog jag tag i studierna som jag typ skjutit undan hela helgen.
Fick en hel del gjort innan lunch helt enkelt ;)
 
Till lunch fick det bli en matlåda från lördagens storkok för att sedan kunde studera vidare. Jag skrev lite till hemma och tog sedan mitt picka och packa och drog till campis för mer studier.
Satt i biblan i drygt två timmar och blev klar med en uppgft som inte ska lämnas in förens på Torsdag. Typ första gången ever som jag är klar i så god tid :D Sååå skönt. Så då kunde jag börja men portfolion som vi ska arbeta med under hela kursen. Kom dock inte så långt innan det var dags att dra på fika med någon vänner :)
 
Efter en kort fikastund drog vi på information om de kommande examensarbetet vi ska skriva i vår.
Kan ni fatta att jag ska skriva ett examensarbete om mindre än 6 månader och att jag (förhoppningsvis) kommer vara färdig lärare i sommar!!! Jag kan verkligen inte fatta det.
Jag kommer ihåg som om det vore i går när jag var 21 år gammal och bestämde mig för att läsa till lärare. 4 år tänkte jag läsa och skulle inte vara klar förens jag är 26. Här sitter jag idag och har drygt 45hp kvar innan jag är färdig!!! GAAAAH va tiden går fort!
Men det ska även blir skönt att vara klar med studierna. Fast de har gjort mig ganska bekväm. Jag menar vi går typ bara 9-16 3 dagar i veckan just nu :P Visst har vi hemstudier men så jobbigt är det inte.
Men det ska bli skönt att komma ut och tjäna pengar och inte bara låna :P
 
Så idag har jag varit riktigt produktiv :)
 
Imorgon står det Norrköping på schemat. Vi ska börja med skridskor på förmiddagen. Ska bli riktigt kul. Lär dock dö på köpet :P hahaha! Men men vi får se ;)
På eftermiddagen blir det föreläsning på campus innan det är dags att åka hem igen :)
På kvällen tänkte jag försöka skriva lite på min portfolio så jag kan ligga i fas med den. Vore nice!
Inget gym i morgon... Måste ju vila någon gång... Har jag hört. Inte mitt påfund ;)
Jo men kroppen mår bra av lite vila. Fast kroppen kommer nog ta stryk av skridsko åkandet tror jag ;)
Det påminner mig om att jag ska packa ner skavsårsplåter, handledsskydd och linda. Skulle inte förvåna mig om jag stukar foten eller något :P
 
Sen ska jag sätta mig i soffan med kvällsmat: Kvarg med frukt och bär :) nomnom
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: