När du ger allt

- postat i: Livet
Idag blev det ett dubbelpass på gymmet.
 
Avslutande passet var tillsammans med goa Sofie och hennes PT (precis som förra Lördagen).
Asså fy fan va det passet är jobbigt. Härligt men jobbigt.
Just nu sitter jag bara i soffan och orkar inte röra på mig.
Skulle inte ha satt mig ner innan jag duschat ju :P
 
Idag körde jag på svart och vitt, samt lite detaljer i rosa och lila :P 
Jag har aldrig kännt mig bekväm i att ha vita kläder men jag jobbar på det ;)
 
Jag ska även se om jag kan få tag på bilderna som en anställd på Actic tog på oss när vi välte STORA däcket. Tanken var väl att det var garbbarna som skulle få välta de stora däcket, men vi ville ju inte vara sämre ;)
Hoppas jag kan visa de bilderna så ni kan se hur snygga jag är i action. Tror att jag ser jävligt arg ut :P
Det var mycket skrik idag från oss kan jag lova :D
 
Men den är verkligen gött att ta ut sig totalt ibland ;)
 
Nä nu får jag försöka pallra mig till duschen och sen ta en power nap i sängen till en film tror jag :P
 
Ha det fint!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: