Morgon motivation

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Jag sitter och väntar på att kaffet ska bli klart och är egentligen klar för att dra till skolan. Men det dröjer ett tag till.
 
Efter skolan idag ska jag förhoppningsvis hämta ut mitt paket från fitnessguru :D
 
I kväll blir det att dra till gymmet då det är LEG DAY! Lovely! Marklyft står på schemat och jag är taggad.
Marklyften börjar bli tunga. Ska ta 65 eller 70kg idag (kommer inte ihåg). Men jag är stark och envis ;)
Ett av mina första mål med marklyft var att ta 50 kg men det gjorde jag redan när jag körde 10*10. Nästa mål är att ta min egna kroppsvikt ;) En dag så :) Det härliga med marklyft är att jag sätter PB varje vecka då jag aldrig kört med tunga vikter i marklyft. Det är härligt att känna att man är lite bättre varje gång. Att man klarar lite till.
 
Jag tänkte även ta och visa en bild som jag visat innan
 
Denna bild visar hur mycket procentuellt i fett tjejerna har.
Januari i år låg jag på 46% Idag är jag nere på ca 37%!!!!
Sjukt bra jobbat om jag får säga det själv.
Det vore galet nice att vara nere på 35% eller mindre vid Januari. Då har jag gått ner över 10% i fett ;)
I slutänden vill jag ligga någonstans mellan 20-30% gärna bland de lägre siffrorna ;)
Fortsätter jag att jobba på det så kommer det bli möjligt, men det tar sin tid ;)
 
Ge inte upp!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: