Mörbultad

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Vaknade med en riktigt mörkbultad kropp.
Spänd eller sträckning i nacken, blått knä och öm längrygg/rumpa :/
Ajajaj helt enkelt.
 
Sjukt opepp på skolan i dag. Sjukt opepp på att stå på skridskor någonsin igen.
Men jag vet att jag måste. Det är bara att bita i det sura äpplet och göra det.
Ingen idé att sitta och gnälla och tycka synd om mig själv. De gjorde jag gärna förr men jag har blivit lite klokare och vet att det inte hjälper.
 
Idag står det repskap och dans på schemat. Passar ju bra med en mörbultad kropp :P
Får göra det bästa av det helt enkelt.
 
Planen har varit att gå till gymmet i kväll men jag får känna vad kroppen tycker om den idéen senare idag.
Jag är galet taggad på att gå till gymmet och ge allt jag har och lämna all skit där. Men mitt välbefinnande kommer först. Ni märker nog säkert om det blir gymmet eller inte. Känner jag mig själv så blir det säkert gymmet ;)
 
Hoppas ni får en bra dag!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: