lång lördag

- postat i: Livet
Riktigt lång dag med massa roligt gjort ^^
12 timmar har jag varit hemifrån. 
 
Först gymmet där jag invigde mina nya träningsbyxor från stadium...
Love them!
 
På gymmet gjorde jag ett riktigt bra ben pass. Tekniken börjar bli riktigt bra i knäböj nu ska bara knäna sluta knaka :-P
Men jag klarade 5*5*45kg och då blev börjen riktigt djupa (för att vara jag).
 
Efter gymmet tog jag gröna faran till fina E och vi drog på julmarknad :-) Unnade mig lite surdegsbröd ^^
 
Sen har vi planerat lite inför min premiär visning som oberoende party lite konsult som jag ska ha i morgon.
Så är det något ni vill beställa så hojta till ;-)
 
Nu är jag slut efter denna långa dag och sååå nöjd medd den. 
I morgon står bakning och städning på schemat :-)
 
God natt på er ♥


Ebayfynd - Billig shopping, för dig som vill inspireras

Vilket läckert mönster på byxorna :)

Svar: Visst är de galet snygga :)
Sannasaur


URL: http://ebayfynd.blogg.se
Erika Lauri

Snygga byxor :)

Svar: Tack. Jag älskar dem. Finns på stadium ;)
Sannasaur


URL: http://erikalauri.blogg.se/

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: