Kläder

- postat i: Livet
Jag är en periodare som har olika kläder i olika perioder oftast.
Att man har sina favorit plagg som man har typ jämt.
 
Eftersom jag har mycket idrott i skolan så har jag nästan varje dag på mig träningskläder och aldrig vanliga kläder.
Men nu på morgonen valde jag att sätta på mig ett par mjukisbyxor och en slapp tröja över min bikini (ja det blev bikini) och jag blev förvånad över hur stor tröjan kändes :D
 
Kläder kan verkligen vara ett bra sett att få mer förståelse hur långt man har kommit på sin resa.
Jag har bara mer och mer plagg som jag funderar på att slänga eller skänka bort då de känns för stora helt enkelt :)
 
Som jag skrev för några månader sedan packade jag ner typ alla mina sommarkläder i en vakuum påse och ska ta fram dem i april igen. Hoppas verkligen att de mesta är för stort men ändå så att jag kan använda en hel del också.
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: