I did it!

- postat i: Livet, Träning
Jag överlevde dagens tandläkarbesök.
Jag fick inte den paniken jag brukar men några tårar rann ner för min kind när hon skulle känna på tänderna och tandköttet.
Dock såg det inte super bra ut så nu blir det att ge mig f*n på att bli av med alla bakterier och skit som förstör mina tänder.
 
Efter tandläkaren blev det ett kanon pass på gymmet. Det var precis vad jag behövde efter en lång och intensiv dag.
Klarade 60kg på marklyften idag 5*5! Sweet ^^
Även sträckningen i vänster sätesmuskel hade släppt så jag kunde göra utfallen ordentligt idag. Ökade även vikten på lår övningarna. Härligt när man känner sig stark och pigg efter en lång dag :)
 
Till kvällsmat gjorde jag mig lite havregrynsgröt med protein och banan. Nomnom :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det en tidig säng gång för nu är kroppen riktigt trött.
 
Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi i morgon <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: