I am progress!

- postat i: Livet
Nu på morgonen tog jag en ny bild på min utveckling med kroppen.
Jag gjorde ett collage med en bild från februari och en från i juni.
Och jag säger bara Oh My Fucking God!!! Jag har kommit jävligt långt under detta år.
Jag måste sluta önska att jag redan vore vid mållinjen och uppskatta hur långt jag redan kommit!
 
Jag är stark!
Jag är målmedveten!
Jag är fantastisk!
 
Kollade skillnaden på bara de 5 senaste månaderna!!!
 
Jag tackar för den motivationen så här på morgonen och jäklar vad jag ska kämpa vidare :D
 
BTW så är det riktigt frustrerande när en app man använder dagligen uppdateras och är helt annolunda :P
Någon annan som använder ShapeUp och inte gillar deras nya uppdateringen?
Det tog ju jättelång tid att tracka frukosten :P
 
Nu ska jag packa de sista inför dagens skoldag :)
 
Ha en bra dag och kämpa på!


Anonym

Sen står du ju heeeeelt annorlunda på bilden i mitten, om du jämför mot
de andra...?
Plus att det syns att mittenbilden är utdragen på längden = du ser smalare ut.

Svar: Men snälla! Du kan inte följt min resa speciellt länge.Visst bilderna är inte de bästa men måtten och vågen ljuger inte.
På ett år har jag gått ner drygt 22 kg och 19cm i midjan!
Om du inte kan se min progression så är det tråkigt för dig!
Sannasaur

Anonym

Duktig du är! !

Svar: Tack!
Sannasaur

Annica Erlandsson

För det första fattar jag inte vad den översta kommentaren handlar om(avundsjuka?) och för det andra är du så duktig Sanna, bra jobbat! Jag är galet imponerad av din resa!!!!

Svar: Jag tror du har rätt Annica! Tack för de fina orden :-)
Sannasaur

Veronica Svensson

Heja Sanna!! DU är superduktig - vilken motivation... Bry dig inte om anonyma inlägg, säkert avundsjuka precis som Annica ovan säger.. Fortsätt kämpa, du e grym:)

Svar: Tack ♥
Sannasaur

Annie

Bra jobbat Sanna! Du inspirerar mig med din järnvilja!

Svar: Tack ♥
Sannasaur

Sophie

Wow, vilken skillnad. Du har verkligen legat i! Själv blir jag bara tjockare och tjockare ;) men det vänder snart. Kramar

Svar: Söt du är Sophie! Hoppas allt går bra med den lille :)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: