Hopp om livet igen

- postat i: Livet
Efter dagens praktiska pass (och ett bra och väldigt behövande samtal med min lärare) så har jag hopp om livet igen. Eller hopp om att jag kan. Inte kanske idag men en dag så kan jag. 
Tack vara min lärare så har jag lite mer koll och kontroll över vad som krävs av mig och vad jag behöver fokusera på just nu.
 
I morse var riktigt jobbigt när jag skrev mitt inlägg. Eftersom bloggen för mig är ett sätt att spotta ut mina känslor och skriva ner mina tankar så blir jag lätt väldigt emotionell när jag skriver. Så det slutade med att jag satt och grät och kände mig hopplös om skolan. 
Men pluspoäng till mig som tog mig i kragen och gjorde en aktiv handling och kontaktade min lärare och bad om hjälp istället för att stanna hemma och tycka synd om mig själv.
 
Så dagen har varit givande och jag vet att jag kan klara alla delar någon gång. Kanske inte tills examinationen men en dag då ska jag fasiken sätta allt ;) Så nu framöver ska jag försöka ta mig tid att cykla till skolan och träna 2-3 gånger i veckan på dessa övningar som jag behöver lära mig. Med början av i morgon eftermiddag. Nu blir det träna, träna, träna.
 
Det är tur att vi inte har jätte späckat schema i skolan då jag har så mycket annat jag vill hinna med varje dag :P
Idag blir det inget gym men jag tänkte ta det i morgon på förmiddagen. På kvällen blir det dinner and a movie med några tjejkompisar. Ska bli nice att göra något annat :)
 
Ikväll blir det en lugn hemma kväll för jag är galet trött efter denna långa och intensiva dag.



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: