Give it all you got

- postat i: Livet
Idag blev det verkligen all in på gymmet!
 
Totalt 90 minuter cardio.
15 min cykel
15 min cross trainer
15 min löpband
15 min rodd
12-13 min löpband 
 
Jag la till de sista minuterna på bandet då jag ville komma över 1000kcal på puls klockan ;)
 
Jag klarade även ett min mål som var 2km under 13 min. Klarade det på 12.05 min. Så riktigt bra :D
Nästa gång klarar jag det under 12 min ;)
 
 
 
Det kommer kännas i kroppen i morgon tror jag.
Har varit helt slut efter passet.
Åt på vägen hem på Hälso Freak för första gången. Super gott och helt okej pris. Varför jag har väntat med detta så länge???
Det blev en galet god Laxtoast med sallad :D Nomnom
 
Orkade inte ens äta upp alla sallad :)
 
Strax ska jag försöka ta tag i allt som behöver göras här hemma. Ska se om jag ska iväg med en kompis sen. Är helt slut verkligen men jag får se om jag piggar på mig snart ;)
 
Ha en bra Söndag och glöm inte att gratta era pappor idag ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: