Gårdagens träning

- postat i: Livet
Igår hade jag en lång dag.
Skola i många timmar och sedan gymmet på kvällen.
 
Igår körde jag Axlar och cardio.
 
Chins 5*5*70kg (motvikt) - Kändes riktigt lätt även om handleden inte riktigt gillar när jag sträcker ut :)
Axelpress med hantlar 5*5*(2*10kg) - jäklar vad tungt det va men jag klarade det :)
Biceps curl 2*10*14,5kg - börjar fungera med handleden nu :D
Axlar sidlyft 3*10*(2*5kg) - ojojoj vad jobbiga dessa är men de tar verkligen bra :)
Face pulls 3*10*11,7kg - Riktigt härlig övning som jag har utvecklats massor i. Började på 2,2kg i våras ;)
 
Efter styrkepasset körde jag lite cardio på bandet. Blev 2 km och jag sprang faktiskt snabbare än sist :) 
På 13.30 min Nästa gång blir det nog lite snabbare också ;)
Är riktigt taggad inför nästa års lopp. Vill köra Blodomloppet, Elimuloppet, stadsfestloppet, tjejmilen och tjurruset. Får se om de blir alla dessa eller om jag lägger till några andra lopp eller kanske fler ;)
 
Har ni satt upp några mål för kommande år?
 
Nu ska jag fortsätta tvätta och städa. Ska jobba senare idag också. Inga bullar då ;)
 
Hoppas ni får en bra dag!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: