Frustration och stress

- postat i: Livet
Jag försöker inte låta det påverka mig men det gör det!
Jag är väldigt frustrerad och stressad över att jag inte kan alla moment som vi ska visa på redskapsexaminationen om två veckor.
Visst jag kan träna, träna, träna. Men det är svårt när armarna bara orkar 3-5 försök på ringarna under en förmiddag. Det är ännu svårare när man har en axeln som inte vill fungera bra.
 
Blä, blä, blä känner att jag bara klagar men det är ju faktiskt min blogg och jag skriver mest för att kunna följa upp hur jag utvecklas. Så jag skriver vad jag vill. Låter lite divigt kanske men det är bara för att jag vill bli av med redskaps examinationen. Det känns som jag kommer bryta ihop idag på förmiddagen under redskapspasset just för att jag är så frustrerad.
Jag kan inte få in en bild av en progression hur jag ska träna för att klara både flåkatt och fladdermus på räck.
 
Gaaaah! Va jobbigt det är.
 
Och visst det ska finnas omexainationer men är jag inte klar med allt om 6 månader kan jag inte ta ut min lärarexamen :/ Det är en sak att få kompliteringar eller skriftliga omtentor för det är bara läsa på lite mer.
En praktisk examination som denna hänger så mycket på att min fysiska kropp ska kunna klara av rörelserna.
Först en stukad handled för att vi skulle kunna stå på händer och inte behöver kunna längre. Och nu en axel som smärtar :'( 
Ja lite synd är det om mig.
 
Det finns ju de som har ett väldigt mycket sämre liv. Självklart!
Men just nu vet jag inte hur jag ska lösa detta problem.



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: