Fredags shopping

- postat i: Livet
Jag älskar att shoppa.
Även om det är lite hat kärlek över det så älskar jag att shoppa :P
 
Idag kom jag hem med bland annat 2 par nya träningsbyxor från Stadium som är så galet snygga. Får försöka komma ihåg att ta kort och visa er i morgon när jag varit på gymmet ;)
Det var även väldigt positivit då jag började med att testa storlek 42 och tyckte de kändes för stora. Provade då 40 men kände att jag kan nog gå ner en storlek till. Så jag köpte två par i storlek 38! Fy fasiken vilken härlig känsla.
Visst det är tights som är elastiska men ändå :D
 
Jag har även införskaffat mig ett par vinterkängor så jag förhoppningsvis slipper frysa i vinter. Det vore nice :) Blev även ett par inne tofflor. Hade egentligen tänkt att önska mig det i julklapp men det blev en sådan bra deal och de var jättesöta :)
 
Visst är de söta? Juliga också :)
 
Sen köpte jag  mest julklappar till mina nära och kära.
Älskar att ge bort presenter och göra andra glada :)
 
Snart ska jag bege mig mot stan för att umgås med några vänner.
Egentligen är jag skit trött och vill typ bara gå och lägga mig. Men har man lovat så har man ;)
En stund ska jag orka iaf :P
 
Hoppas ni får en bra kväll :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: