Fånga framtiden

- postat i: Livet
Det är ju inte många månader kvar på min utbildning nu. Typ bara 6 månader :/
Tiden bara springer iväg.
 
Under en längre tid har jag sagt att jag ska sätta upp mig på vikariebanken i Linköping och börja jobba extra som vikarie på olika skolor och förskolor för att få mer erfarenhet samt skapa fler kontakter ute på fältet.
 
Idag har jag äntligen skickat in en intresse anmälan och hoppas snart få börja jobba. Vi har ganska schema lungt i December så det vore bra om jag kunde jobba några extra dagar och tjäna lite extra pengar också ;)
Har även skickat efter belastnings register som krävs när man arbetar eller praktiserar inom barnomsorgen.
 
Vad har jag mer gjort idag då?
Jag var uppe tidigt för att tvätta och diska. Heja mig!
Cyklade lite tidigare till skolan och läste på vad vi kunde göra under dagens grupparbeten.
Vi hann med massor och kan med gott samvete vara lediga på måndag :D Sweet!
 
Så nu har jag tagit helg. Ska gå till affären och köpa mig något gott och även lite frimärken. Ska ju snart skicka julkort :)
 
Hoppas ni har en trevlig kväll <3
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: