Envisheten

- postat i: Livet
Ja jag är envis.
Ibland är det bra och ibland är det dåligt.
Idag har det varit bra.
Har varit produktiv och fått en hel del gjort.
 
Började dagen med att tvätta. 
Sedan tog jag mig till bibblan för några timmars studier.  Fick faktiskt en hel del gjort :-)
 
Hemma runt 14.30 för en sen lunch och sedan iväg till stan.  Jag gick till myrorna för att se om de hade hockeygrillor i min storlek vilket de hade :-) 75:- är ett helt okej pris :-) synd bara att jag inte gick dit först. 
Men det är lätt att vara efterklok. 
 
Så nu jäklar. Ska lämna in skridskorna för slipning i morgonen sen ska det tränas. Jag ska fan inte ge upp. Jag ska klara examinationen i januari! Kan jag sluta snusa, sluta äta godis, klara mig utan alkohol,  slita på gymmet 5 dagar i veckan, gå ner ca 22kg på ett år och har klarat 195hp på universitetet hittills så ska jag fan klara detta också!
Jag kan klara vad jag vill!!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: