Effektiv träning

- postat i: Livet
Alla träningspass måste inte vara super långa och vara hela kvällen.
Ibland kan man köra ett kort men effektivt pass.
Idag blev det ett sådant.
45 min långt med uppvärmning och mina 4 övningar.
 
Marklyft: 5*5*70kg - Nu börjar det bli riktigt tungt men jag klarade alla set och rep och hade säkert kunnat ta lite till ;) Nästa vecka blir det 75kg ;) 
Utfall: 3*10*30kg - Härligt med ökning och jäklar vad de tog i rumpan :D
Utsida lår: 3*10*84kg - Bra kontakt och klarade ökningen från förra veckna bra :)
Insida lår: 3*10*50kg - Börjar bli bättre och bättre
 
Det blev en ökning och med det PB i 3 av 4 övningar idag! Galet nöjd och bra jobbat av mig :)
Framför allt efter att vi dansat typ 5 timmar i skolan idag samt efter gårdagens tuffa redskapslektion.
 
Det är så härligt när man känner att man klarar mer och mer varje vecka som går. Snart kan jag ta min egna kroppsvikt i marklyft ;)
 
Snart ka jag gå och lägga mig tror jag.
I morgon blir det en ny lå¨ng dag som börjar med 3 timmar vattenlek med kurskamraterna under förmiddagen.
På eftermiddagen blir det gymmet och sedan vidare mot ljusparty. Har dock inte råd att köpa något då jag beställde massa från fitnessguru. Men nu har jag så jag klarar mig. Plus att jag äntligen fick linnet jag velat ha jätte länge:D Dock är det i S och lite liten men kanske att de passar till nästa sommar. Får på mig det men det sitter lite tight ;P
 
Detta är mitt godis nu för tiden ;)
Provade en banan-choklad bar och de var riktigt goda :)
 
Hoppas ni haft en bra dag <3


Gunilla

Jag vill ha den t-shirten! hur fick du tag på den, fitnessguru har ju slutat sälja den typ?


Svar: Jag vet. Fick maila och fråga typ 3 gånger. Till slut fick jag som svar att om jag lägger en beställning på över 1000:- så skulle jag få en som bonus.Dock fanns de bara i S kvar men jag blev super glad ändå. Har frågat efter dem sedan i sommras ;)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: