Cardio Lördag

- postat i: Livet
God kväll på er!
 
Har verkligen blivit dålig på att blogga.
Kan vara för att jag inte sitter så mycket vid datorn längre.
 
I förmiddags hade jag tänkt att plugga men då ville inte datorn samarbeta. Efter typ 30 minuter kunde den starta och då var motivationen borta :P
Vid starx efter 12 drog jag ner till stan för att lämna in de nya skridskorna på slipning och sedan för ett cardio pass på gymmet.
Min vision var att köra minst 1 timme men helst förbärnna 1000 kcal och gärna 1,5-2 timmar.
Kan jag orka 2 timmar? Jo men visst. Envis som jag är så körde jag 2 timmar :P
Vart även erbjuden att köra cirkelträning med M (inte min coach M en annan :P) men har jag bestämt mig att köra något så vill jag göra det ;)
 
Så jag körde:
30 min cross trainer
30 min cykel
30 min löpband
5 min rodd - ryggen pallade inte mer
17 min cykel
 
Totalt blev det 2 timmar. Som ni säkert räknat ut så saknas typ 8 minuter men där är ju när jag förflyttar mig mellan maskinerna, torkar av dem och andas lite :P
 
Över 1300 kcal förbrände jag :) Nice!
 
När jag kom hem så blev det till att laga mat. Food prep inte kommande vecka ;) Alltid bra så vet man att man har nyttiga matlådor i frysen.
Denna gång blev det kycklingfilé med fullkorns bulgur, kidneybönor, broccoli och sås :)
 
Yummie!
 
Hoppas ni har en härligt Lördag kväll :)


Sara

Vad är det för sås? Såg namnam ut :)

Svar: Jag för stekte kycklingen och la den sedan i en ugnsform. Uppe på la jag en blandning av lätt creme fraishe med ceyenne peppar, rosmarin och lite citronpeppar och kidneybönor ;)
Sannasaur


URL: http://sosfitness.myshowroom.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: