Blå och stark

- postat i: Livet
Jag är tyvärr inte som hulken som är grön och stark.
Men jag är blå och stark :P
 
I går hängde vi rätt mycket knäveck runt räck och jag kände mig väldigt öm under eftermiddagen och kvällen.
När jag senare skulle ta av mig byxorna för att hoppa i mysigare kläder så upptäcker jag att jag har världens blåmärke på baksida knä efter all övning :P
 
Inte konstigt att jag var öm.
Jag har även blåmärken på handlederna efter att vi gått armgång och pendling på bom.
Så ingen kan säga att jag inte har försökt iaf :P
 
På morgonen idag blev det gymmet och på schemat stod det marklyft. Passar ju bra att skaffa lite mer blåmärken fast på framsidan av benen nu :P
Jag hade mycket energi och valde att exprementera lite efter 3 set * 5rep på 75kg!
Jag testade att göra en maxning.
Började att lägga på 10kg så jag var uppe i 85kg. Klarade 3 rep :D
Ökade 10kg till så jag var uppe i 95kg (typ min kroppsvikt) och klarade 2 rep :D
Ökade 5kg till så jag var uppe i 100kg!!!!!! Och jag klarade faktiskt 1!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
Fy fasiken va jag är bra!!!!! Yeay!!!!
Detta firade med kaffe, massa skit snack med personalen på Actic och en mätning på bodyscannern.
Ville helst inte mätas i morgon så jag kan med gott samvete äta lite gott i kväll när jag ska ut med tjejkompisarna ^^
 
Va sa mätningen då?
Samma vikt som för 2 veckor sedan. Men minus på fett. Ganska mycket faktiskt. Ökning i muskler! Awesome! 
I massa så hade jag gått ner 0,8kg i fett och ökat 0,8kg i muskler. Där av att jag har smma vikt men jag har nästan gjort om 1 kg fett till muskler ;) ish. Jag tar det med en liten nya salt. Men jag försöker alltid se positivit på mina mätningar ;)
 
 
 
Efter detta blev det hem för en dusch och lite lunch innan det var dags att hoppa i träningskläderna igen och dra till skolan och träna redskap med E och S i från min klass. Vi var riktigt duktiga. Jag klarar fortfarande inte allt riktigt än men jag satte piken i ringarna riktigt snbyggt i dag så det tar jag verkligen med mig :) Fladdermusen sätter jag snart också men lite mer övning bara. Lite jobbigt bara att jag är så blåslagen i knävecken för det lär bara ha blivit värre efter dagens träning.
Men det var skönt att vi alla 3 kunde gå där ifrån och känna oss stolta och lite bättre än i går :)
 
Nu är jag hemma en sväng för att fräscha till mig för en kväll på stan. Jag och några tjejkompisar ska ut och käka och sedan gå på bio. Hunger games :D Tror den kommer vara riktigt bra :)
 
Hoppas ni också får en trevlig kväll mina vänner ^^



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: