Ajaj i axeln

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Nu är jag hemma och chillar efter en lång dag med simmning och ett pass på gymmet.
På kvällen har jag varit på en ljusparty hos min fina vän E :) Mysigt som alltid.
 
Dock har jag rätt ont i axeln. Gillart inte alls! Förmodligen en lite över ansträgning tror jag och hoppas det försvinner snart med lite strechning. Enligt M så verkar det vara muskelfästet som sitter ihop med biceps.
Eftersom det inte blev så mycket vila i Tisdags har jag beslutat att "bara" 4 pass på gymmet denna vecka. Så jag kommer vila både i morgon (Fredag) och på Söndag. Kanske att det blir någon promenad eller något men inte gymmet. Så jag hoppar cardiopasset då jag ändå kör spinning på måndagar.
 
På lördag ska jag även se till att åka skridsko med några kurskamrater. Måste ju se till att lära mig det!
 
Så i morgon ska jag upp tidigt för att hinna tvätta innan det är dags att dra till skolan för grupparbete.
På kvällen får det bli en lugn hemma kväll tror jag. Kanske se om jag ska ha filmkväll med någon kompis eller något.
 
Här kommer en bild från tidigare när jag skulle till gymmet. 
Ville vara färgglad ;)
 
Testade även PWO från fitnessguru. Väldigt stark smak men jag vänjer mig förhoppningsvis. Men jag fick mycket energi till träningspasset.
 
Tog till och med PB i chins. Lyfte halva min kroppsvikt ;) klarade 2 rep :D Men oj va tungt det var.
Jag blir bättre och bättre ;)
 
Keep on fighting and you will be a winner!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: