Vikt abstinens

- postat i: Livet
Nu har det gått 16 dagar sedan jag vägde mig och jag har faktiskt abstinens över att inte veta vad jag väger.
Jag är så van vid att kunna väga mig flera gånger om dagen.
 
När jag är på gymmet och ser vågen som finns i omklädningsrummet för jag verkligen tygla mig.
 
Detta får mig att inse vilket problem jag har haft kring min vikt.
Jag måste släppa det och försöka njuta av livet istället genom bra mat och träning.
 
Visst jag har inte ätit super duper bra dessa 16 dagar. En hel del fika och någon glass men yttest lite godis faktiskt. Plus att jag har äntligen kommit igång med träningen på allvar samt att jag har börjat cykla mer och mer.
 
Det ska bli intressant att se vad scannern säger om två veckor.
 
Det är bara fortsätta att se det positiva och strunta i alla vågar runt om kring mig...
 
Det är inte vikten som är det viktiga, det är min hälsa. Visst de hör lite ihop men jag får min hälsa mer och mer tillbaka om jag fortsätter i den banan jag har just nu.
 
Eller vad säger ni?



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: