utpumpad

- postat i: Livet
Shit va jag är utpumpad efter dagens pass på gymmet.
 
Det var ett Arobic Dans pass som blev 70 minuter långt för att alla vara så taggade.
Jag körde hårt ut i början och orkade nästan hela vägen med full energi.
Riktigt roligt pass och bra instruktörer.
Ibland fick jag stå och bara kolla in alla steg för att hänga med. Men jag fick ihop allt till slut.
 
Svettig blev jag också ;)
 
Jag ska kolla om det finns plats till Arobic passet på Lördag också så ska jag körde det då med :)
 
Jag fick även bokat in en uppföljning med Mikael för att kolla över mitt styrkeprogram :D
Ser fram emot att bli dödad på Måndag kväll ;)
 
Men nu måste jag laga lite lunch för min frukost räkte inte långt att stå på.
 
Till lunch ska jag faktiskt äta falukorv med stuvade mackaroner. Kanske inte det nyttigaste men jag har tränat och då kan kroppen behöva lite extra ko,hydrater faktiskt ;)
 
Om två timmar blir det att cykla iväg för mer kolhydrater.. ska ju på Tårtkalas :) Fast jag ska inte ta så mycket ;)
 
Ha det fint
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: