Tungt med PB

- postat i: Livet
Hell Yeah!!!!
 
 
Denna nöjda tjej har gjort det igen!!!!
Joggat hela 5km loppet och på nya person bästa!!!
Tid: 38 minuter och 42 sekunder!
Det är 1 minut och 58 sekunder snabbare än i Torsdags på blodomloppet.
Så jäkla bra tycker jag!
 
Dagens mål var ju under 40 minuter och det klarade jag ju med rätt så bra marginal ;)
 
Så himla stolt och nöjd över mig själv.
 
Så nu sitter jag med mitt protein pulver, så kroppen kan återhämta sig lite snabbare ;)
 
 
Efter målgång fick man även fin fina goodie bags
 
 
Massa smått och gott hade de fixat.
 
Sedan hade de fått så mycket sponsorer så de 3 bästa manliga löparna och de 3 bästa kvinnliga löparna fick välja från prisbordet först. Sedan lottade de ut resten av priserna. Massa fint fanns det på bordet.
Och när det var typ 7-8 priser kvar så säger de nummer 12. Det är ju mitt nummer :D
Så paketet till vänster i bild valde jag.
Det innehöll någon typ av bodyskrub och en duschgel från LUSH.
 
Så himla kul att komma hem med lite fina grejer.
Godiset gillade jag dock inte.
Tänkte spara den till min tränare som kan äta vad som helst och är en sockergris. Han kan få den på Torsdag när jag ska träna ;)
 
Jag kan inget annat än sumera detta lopp som jävligt tungt (ja menar upp för valla backen!) och prövande men sjukt kul. Helt klart att jag ska vara med nästa år igen! Pengarna går ju faktiskt till välgörenhet där barn i Kenyas slummer få möjlighet till en utbildning! Hur bra är inte det?!
 
Nu måste jag hoppa in i duschen och sedan får jag börja leta efter flera lopp att anmäla mig till. Får ju inte sluta nu när jag är så bra ;)
 
Ha en fantastisk fortsatt kväll 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: