Tisdag den 7 Maj

- postat i: Kost, Livet, Träning
God morgon på er.
 
Idag är det väldigt tidigt att gå upp.
Men det är också bara idag jag har skola så det är bara tt gå upp!
 
Har även ganska go träningsvärk i rumpa och lår.
Fick ju två nya ben övningar av Mikael i går ;)
Så nu är det två dagar i veckan med styrka som gäller ;)
 
Jag glömde även att berätta att vi typ hade inbrott i huset igår.
Någon hade slagit in rutan i källardörren vid brandtrappan och burit upp en trädgårdssoffa och ställt denivägen för branddörren på andra våningen. Väldigt konstigt. Men hyresvärden såg till att allt blev fixat under gårdagen :)
 
När jag kom hem efter gymmet i går lagade jag en ordentlig middag: Kyckling med grönsaker i ugn tillsammans med Keso.
 
 
Blev väldigt gott :)
Detta blir även dagens lunch ;)
 
Men innan lunch måste jag få i mig lite frukost och lite kaffe!
Frågan är bara vad jag ska äta.. hmm det får nog lite en smoothie och två knäcke med ost.
 
Ha en fin dag så får jag se om jag hinner blogga något under dagen. Kommer nog inte vara hemma förens 18.30.
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: