The feeling of Love!

- postat i: Livet
Nu är sista dagen gjord på denna praktikplats.
Jag kommer verkligen att sakna alla där. Barnen, pedagogerna och även föräldrarna :)
 
Idag har vi haft en toppen dag.
Väldigt få barn och massa mys :)
Jag hade köpte med mig fika för att tacka för mig och medan vi vuxna fikade gjorde barnen massa fina teckningar, presenter och pappers väskor till mig :) Söt ungar ^^
 
 
Det är så härligt när man känner att man är riktigt omtyckt hos både barnen och pedagogerna :)
Är så himla glad att jag fick vara hos dem denna termin :)
 
Men nu är det bara att ladda om för slutspurten i skolan är här. 
Bara 8 skoldagar kvar (om man räknar vardagarna bara). 4 dagar på campus och 4 dagar hemma.
Massor ska skrivas och göras och jag kommer börja redan idag.
 
Men först behöver jag ta mig till gymmet och svetts lite. Måste ju bränna bort bullen jag åt förut till fikat ;)
 
Så vi hörs senare :)
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: