Sysselsatt

- postat i: Livet
Idag har det varit riktigt skönt att plugga. Det har verkligen hållit mig sysselsatt från mina tankar.
Men på vägen hem började tankarna komma tillbaka och jag började få lätt panik inför kvällen.
 
"Tänk om jag är i vägen för folk" "Tänk om folk tycker jag är så fet att jag borde gå hem och äta godis istället för att försöka" "Tänk om jag faktiskt inte orkar jogga hela vägen, då kommer folk tycka att jag är lat"
 
Är jag lat?
Är jag fet?
 
Jag må ha varit både lat och fet. Men jag har gjort ändringar i mitt liv och kan stolt säga att jag är mer hälsosam än många andra människor. Det kanske inte ses på utsidan än men det känns verkligen på insidan.
 
Som sagt så måste jag se till att sysselsätta mig själv för att inte tänka för mycket. Strunta i vad alla andra tänker och tycker och bara kör! JUST DO IT!!!
 
Jag är grym
Jag är stark
Jag har viljan
Jag kan och jag ska!
 
Men först måste jag få i mig lite mat :)
Bara något lätt så att jag inte får håll ;)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: