Söndag den 5 Maj

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Igår vad en sådan där dag då jag inte gjorde något vettigt alls typ.
Visst jag var på gymmet, vilket är bra. Men eftermiddagen och kvällen var bara slapp i soffan.
Mår aldrig riktigt bra efter sådana dagar då jag inte får något gjort.
 
Jag gillar när jag han ganska späckade scheman där jag måste knepa och knåpa för att få ihop allt.
Att vara ledig är skönt men jag måste skriva listor på saker som ska göras när jag är ledig, annars gör jag dem inte typ. Då hamnar jag i soffan :/
 
Jag hade som plan att gå ut och springa nu på morgonen, men jag mådde lite illa och va väldigt hungrig. Så jag får se om jag mår bättre senare under dagen.
 
I em/kväll ska jag träffa upp lite kompisar för en öl/fika, vilket ska bli väldigt kul :)
 
Så nu måste jag ta tag i pluggandet så jag är redo inför morgondagens plugg...
 
C U L8R



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: