Schema

- postat i: Livet
Idag fick jag äntligen schemat för sommaren från mitt jobb.
Det ser rätt nice ut.
Fick 31 dagar under 8 veckor och då har jag ändå en hel vecka ledig ;)
Då är även 4 eller 5 dagar dubbelpass så det blir nog ganska gott med kosing i höst :)
 
Men något annat som jag vill dela med mig av är dagens lunch...
 
 
Lax med pesto och massa grönsaker. Så himla gott! Älskar lax med pesto täcke.
Väldigt enkelt att göra också.
När laxen är tinad lägger du den i en ugnssäker form och brer på en tsk pesto per filé. 
Laxen lagar sig själv i ugnen på 200 grader under 20 minuter.
Medan laxen är i ugnen så hackar du upp några av dina favorit grönsaker och avnjuter till laxen :)
 
Nu är det dags för mig att faktiskt plugga lite ;)
 
Ha en härlig eftermiddag
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: