right track?

- postat i: Kost, Livet
Just nu känner jag verkligen att jag är på rätt spår.
Träningen flyter på super bra.
 
Med planering så funkar det riktigt bra med maten också.
Jag använder mig av appen Shapeup som finns gratis i google play. Appen hjälper mig att hålla koll på hur många kalorier jag stoppar i mig. Visst, jag måste väga upp allt jag äter. Men än så länge fungerar det riktigt bra.
 
Idag gjorde jag till exempel en riktigt god sallad till lunch...
 
 
Sallad med tonfisk, avokado, keso, tomat, gruka, rödlök, sallad och lite aromat. Allt detta på tallriken gick endast på 281 kalorier. Väldigt lite för all denna mat som är sååååå god :)
 
Nu sitter håller jag på att packa gymväskna, dricker en Celsius och dansar lite till bra musik ;) Multitasking ;)
Ska även förbi bblan och lämna lite böcker på vägen till gymmet.
 
Hoppas ni får en fin eftermiddag...



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: