pluggat klart

- postat i: Livet
Då har jag gjort klart allt som är individuellt för denna kurs.
 
Gjorde klart min poster om mitt krasse experiment men jag ska skriva ut den nästa vecka. Vill ha den i färg och det går ju inte med min laser skrivare.
 
Nu väntar jag på lunchen. 
Har tänkt att göra laxhamburgare med en smarig sallad till. Hmm kanske ska göra coleslaw. Får se ;-)
 
I eftermiddag är det dags för träning med Mikael. Vi ska döda mina armar.
Efter det har jag brottom hem för att duscha och slänga i mig något snabbt.
För sen blir det att kasta sig på gröna faran mot malmslätt. Ska vara barnvakt hos världens gulligaste barn medan deras föräldrar är borta över helgen.
Ska bli super mysigt :-)
 
Ett annat plus är all gratis motion av cyklandet hem till dem :-) 
Så kanske att mitt bloggande blir lite lidande av att jag ska jobba 18-10 tre dagar i rad. Förutom i morgon då för jag måste hinna med 8 bussen till Norrköping. 
 
Så då vet ni vad jag ska göra idag och lite av helgen också ;-)
 
Nu ska jag faktiskt bara slappa hemma fram till lunch
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: