On my own

- postat i: Livet
Fick en sådan härlig känsla precis.
Jag känner mig hemma!
Jag mår bra med mig själv och jag är i kontroll över mig själv.
 
Min självdisiplin bli bara bättre och bättre.
Jag bli bara starkare och starkare.
Jag blir modigare och modigare.
 
Så helt enkelt så mår jag för jäkla bra just nu.
Där jag är i mitt liv.
Med människorna runt mig.
Jag är så nöjd med allt!
 
Jag är tacksam för att jag har ett sådant bra liv som jag ändå har!
 
Tänk vad en kopp kaffe kan få en att börja känna känslor :)
 
Jag är klar med nästan alla sysslor jag har satt upp min min att göra lista.
Har ju tvättat. Jag har pluggat nästan allt klart för kursen. Bara en liten grej kvar att skriva.
Jag har diskat. Jag har ringt de två samtal som jag behövde göra :)
 
Nu ska jag njuta lite av mitt kaffe och leta efter en grej på nätet som jag funderar på att önska mig i födelsedagspresent :)
 
 
Tycker nog ändå att mina ben börjar visa musklerna lite ;) Nytt linne från HM. Endast 50:- Finns i flera färger. Jag köpte även i orange och i svart ;) Super skönt att bara dra på sig. Det är en snöre som man kan ha runt om man vill men jag knöt den i ryggen istället :)
 
Ha en toppen dag!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: