nervös

- postat i: Livet
Ja jag är nervös inför morgondagens lopp.
Ska ju springa blodomloppet 5K.
Jag har ju fortfarande inte klarat av att springa hela den sträckan än och jag är rädd att jag inte kommer kunna klara det.
 
Behöver peppa ordentligt i morgon och fokucera om jag ska klara det.
 
Håll tummarna för mig i morgon ;-)
 


Sofie

Det kommer gå jätte bra gumman !!
Spring i din takt igen annans! Go girl!

Svar: Det ska jag göra.Ska ladda spotify med massa bra musik också :)
Sannasaur

Åsa

Men jösses, man måste väl inte springa hela sträckan?! Klart att man kan ta några pauser med powerwalk mellan kilometrarna! Hade jag gjort iallafall :)

Svar: Absolut så får man det. Men mitt mål är att kunna jogga hela sträckan. Samt att jag vet att om jag stannar och börjar gå så kommer det vara svårt att börja springa igen.
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: