musik i mitt hjärta

- postat i: Livet
Vad vore världen utan musik. 
Musik får mig att må bra och sysselsätter mig när jag har tråkigt.
 
Ni kanske inte visste att i muna ungdomsår var jag med i ett riktigt häftigt tjej rockband. Jag spelade trummor. Vi tyckte vi var skit grymma ;-)
 
På den tiden umgicks jag med mycket härliga människor inom musik intresset.
Några grabbar som fortfarande håller på med musiken är Raptimus Prime och Mollgan. Sök på dem på spotify. Riktigt duktiga killar från lilla Floda :-) 
Härligt att ni har lyckats med er dröm som ni redan startade på högstadiet.
Saknar er grabbar ;-)
 
Sen måste jag leta upp en bild på mitt gamla band åt er ;-)
 
Men nu ska jag svida om till träningskläderna för att gå till gymmet för ett danspass ;-)
 
Ha en bra lördag :-)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: