Motivation och pepp

- postat i: Livet
Nu gäller det att jag håller motivationen upp och inte faller tillbaka i mina gamla vanor.
 
Jag satte mig och "ritade" upp en motivations påminnare till mig själv.
 
 
Satte upp den på ytterdörren så jag ser den ofta.
Denna har jag gjort med fokus på de närmaste 4 veckorna men självklart gäller de alltid! 
Jag försöker se resan en dag i taget precis som min träning är ett steg i taget.
 
Det är en lång resa och jag behöver dela upp den i delmål. 
Nu är det mest fokus på kost och träning. Vikten får jag inte veta förens om tidigast 4 veckor.
 
Jag tar emot all peppnong och motivation från mina läsare med öppna armar. Med er hjälp och stöttning kommer jag (och kan ni också) klara det!!!!
 
Men nu ropar sängen.
I morgon blor det en sväng till Norrköping för att lämna in arbetet.
 
Sov så gott underbara ni



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: