Morning darlings!

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Jag har precis ätit lite frukost och kollat på The big bang theory. You just got to love Sheldon Coper :)
 
Jag passade på att testa min jospress jag köpte på Ikea härom dagen.
 
 
Det blev inte så mycket apelsinjos på en apelsin men väldigt gott. Får köpa mer apelsiner någon dag :)
Passade på att göra kaffe också när jag har en lång morgon som jag kan njuta i soffan.
Till detta blev det även äggmackor :)
 
Tillbaka till i gårkväll.
Vilken fantastisk söt lite tös mina vänner har.
Man bli själv väldigt sugen på att skaffa barn. Fast det är något som saknas i den ekvationen ;P
Men så himla söt och underbar.
Det var svårt att slita sig från henne.
Sen var det så himla roligt att träffa mina vänner också såklart :) Har verkligen saknat dem.
Varje gång säger vi att vi måste bli bättre på att ses, men denna gången får vi verkligen stå vid det ;)
Så fina vänner måste man behålla :) 
Sen var ju även söta Snuttetuffsan.bloggplatsen.se där. Det var också så himla roligt :)
 
Men nu ska jag kolla lite mer Sheldon innan det är dags att bege sig mot gymmet ;)
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: