Lunch dags

- postat i: Livet
Jag sitter och väntar på att min lunch ska bli klar.
Den ska jag faktiskt avnjuta fraför en film.
Det får bli GUSTAF. Ni vet den lata katten ;)
Har inte sätt den på jättelänge!
 
Till lunch serveras idag en favorit:
Lax med pesto täcke, broccoli och blomkål i ugn och vatten!
Mums!
Kanske får jag ta de sista jordgubbarna till efterrätt ;)
 
BTW så måste jag visa en av klänningarna jag köpte i går ;)
 
 
En zebra randig maxiklänning från HM. Det var den jag ville ha om jag klarade blodomloppet.
Dock fanns den bara i storlek 34, men jag kom faktiskt i den ;) Haha het galet.
Men längs vägen gång så kommer den bara sitta bättre och bättre. Fast den sitter helt okej nu också tycker jag.
Jag behöver inte ens ha BH under då den sitter så tajt över tuttarna ;)
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: