lets go for a run

- postat i: Livet
Förut när jag satt och skrev i min almanacka så insåg jag att i morgon är det två veckor tills jag ska springa blodomloppet.
Ska jag klara det måste jag hålla igång med löpningen nu.
Så med en Celsius i kroppen så drog jag ut på en kort kvällsrunda.
Trots motsträviga vader och en halvt krampande fot så klarade jag min lilla runda. Drygt 2 km på strax under 14 minuter. Fast dumma appen ville inte koppla med gpsen :-/
Men jag är nöjd att jag joggade hela vägen och det var mitt mål :-)
 
Btw så kommer min fina mamma med tok tjejerna i helgen :-D så himla mysigt vi ska ha det :-)
Kanske mamma kan ta med jogging linan så får en av tjejerna följa med ut på en joggingtur på lördagkväll ;-)
 
Men nu blir det duschen och sedan tv 
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: