Laddat

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Jag har laddat inför kvällens lopp i min kost idag.
Jag har ätit lite mer än vanligt.
Och med mer menar jag ett ordentligt mellan mål med banan och lite jordnötssmör för det är ju en hel del proteiner och kolhydrater.
 
Till lunch gjorde jag faktiskt pasta med falukorv och ärtor. 100g pasta, 100g ärtor och 243g falukorv. 
När maten var klar och jag la upp den på tallriken så insåg jag att jag kommer aldrig kunna äta upp allt de där.
Så jag tog hälten och la det i en matlåda för i morgon istället ;)
Nöjd över att jag tänker efter ibland.
Ibland kan jag till och med glömma bort att jag gentligen är blond :P haha
Det kanske ni inte visste att jag var :P
 
Jo men visst är jag blond som min mor. Kanske inte längre men jag var det som yngre.
Började färga håret vid 14 års ålder och har nästan alltid sedan dess varit mörk.
 
Lilla jag :) Va kan jag vara typ 13?
Haha va tiden springer iväg ;)
 
Håller ni tummarna för mig sen.
Starten är 18.30 ;)
 
Får se om jag hinner blogga någon gång innan ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: