kvällning

- postat i: Livet
kvällningen är här och jag har precis ätit middag.
 
Jag har hunnit läsa genom de mesta av mitt arbete och jag tror att det blir bra.
Man vet ju aldrig vad lärarna riktigt vill ha :/
 
Jag väntar på att magen ska smälta maten lite så att jag kan bege mig på en kvällstur sen.
Vädret är ju så fin så jag måste passa på ;)
 
I morgon är det dags för invägning och jag går och tänker på det nästa hela tiden.
Hela dagen idag har jag lätt kunnat tacka nej till kakor och annat med socker för att det är invägning i morgon.
Mina förväntningar är megahöga men jag måste komma ihåg att allt som är minus på vågen är toppen!
 
Det är bara att fortsätta jobba så kommer jag nå mina mål, så småningom.
 
Jag tror faktiskt jag ska lägga mig på sängen lite och smälta maten.
 
Men vi hörs förmodligen senare ;)
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: