It´s time to go

- postat i: Livet
Ja verkligen!
 
Nu tar jag min väska över axeln och beger mig mot gymmet för att bränna lite kalorier ;)
Ska man nå målen man satt upp måste man slita för det.
 
Inget här i livet kommer lätt och ju tidigare man inser det ju tidigare kan man gör något åt sina problem!
Jag vet vad mina problem HAR varit och nu jobbar jag mot dem på alla sätt jag kan.
Det räcker inte att göra ett bra pass på gymmet i månaden eller ett i veckan om man inte ändrar sina matvanor och får till lite mer vardagsmotion.
 
Eftersom jag inte fått någon motion alls idag så lämnar jag cykeln hemma och går för det bränner bort lite extra kalorier.
Visst kan vi har ursäker för det mesta. Jag har sagt och hört dem alla. Men gör det ändå!
Det regnar ute men det ska inte få hindra mig från att träna på gymmet. Jag drar bara upp luvan över huvudet och går ;)
 
Tagga till och gört!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: