Invägning och gymmet

- postat i: Livet
Nu är jag hemma från gymmet.
Har inte ens hunnit hoppa in i duschen än.
 
Började med att köra ett svettigt och tungt pass innan det äntligen var dags för invägning.
Mina förväntningar var skyhöga!
Jag har kämpat på bra med träningen dessa 4 veckor.
Jag tycker det har gått okej med maten.
Hur många kilo kan jag ha gått ner???
2? 4? kanske till och med 6?
 
Nepp. Jag har bara gått ner 1,5 kilo
Visst är jag besviken, men det är fortfarande åt rätt håll.
Som tur var Mikael med och fick mig att fortsätta fokusera på mitt långsiktiga mål.
 
Det märkliga var att jag hade gått upp procentuellt i fett. Vilket inte borde vara möjligt. Men personalen misstänker att jag har låga vatten värden och att jag behöver mer salt som binder vatten...
Hmm får testa att dricka mer vatten med salt :/ 
 
En annan tränare sa att mineralvatten har salt i sig, men då räknas väl inte om man gör eget bubbel vatten???
 
Jag tror också att jag möjligen har druckit för mycket smoothies.
De blir en hel del kcal då de är ganska stora.
Jag får försöka dra ner lite på mängden mat och fylla ut med mer låg kcal mat som grönsaker...
 
Det är bara att fortsätta mot alla mina mål.
 
Nästa vecka är den blodomloppet. Målet är att springa hela rundan på 5 K.
Veckan efter är det Elimu loppet. Där har jag samma mål och en snabbare tid vore ju inte fel ;)
Samma vecka ska jag har uppföljning med Mikael för att döda mina armar lite ;)
 
Så om 4 veckor igen bli det invägning!
 
EYE ON THE PRICE! ever if it´s far away...
 
 


elsa

Du kan ju bara salta maten lite extra. Annars är det bara bubbelvatten som man köper på flaska som innehåller natrium.
kämpa på!

Svar: Jag ska testa med att salta maten mer och kanske unna mig lite mineralvatten ibland :)Tack :)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: