galet bra

- postat i: Livet
Idag har jag verkligen fått träning. Först 2 timmar på gymmet. 12 min på bandet, styrketräning för bena och sedan 30 svettiga minuter på cykel.  Efter det körde jag en timme styrka för överkroppen med Mikael.
Ojojoj va massa övningar jag har nu.
Visst många är mest stabilitets övningar för mina axlar men det är överfullt på kortet:-)
 
Så nu ska jag köra 2 dagar i veckan.  Inte 3 som jag har gjort flera veckor.
Jag ska även öka vikten på samtliga maskiner vilket kommer leda till färre repitioner men 3 set istället för 2.
Jag är sjukt taggad!
Det känns verkligen på att Mikael tror på mig.
Att jag kommer lyckas :-D
 
Efter gymmet kastade jag mig hem på cykeln för en snabb dusch. På cykeln igen i racer fart mot malmslätt.
Cyklade 10, 9Km på 33 minuter.  12 min snabbare än sist jag cyklade hit.
Riktigt nice :-)
 
Nu ligger barnen i sina sängar och de är helt underbara.
Deras bemötande när jag kom var så himla härlugt. Att se deras ansikten och lycka över att jag ska vara barnvakt. Jag kan inget annat än att älska dessa härliga barn.
I morgon vill de att jag väcker dem tidigt bara så att de kan äta frukost med mig ♡ sötungar ♡
 
Så nu blir det lite egentid för mig i soffan innan jag ska gå och lägga mig :-)
 
God natt på er och jag hoppas ni haft en bra dag :-)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: