Fullt ös!

- postat i: Livet
Jag har suttit och funderat lite här hemma nu.
 
För att hitta en balans och kunna gå ner lite mer i vikt så tänker jag köra all in de kommande 4 veckor.
Med det menar jag:
 
  • Ingen alkohol
  • Inget godis
  • Fortsätta med hårdträningen
  • dricka mer vatten
  • testa med mer salt på maten
  • Försöka äta mindre portioner
  • Räkna kalorier på ett ungefär, så jag vet hur mycket jag faktiskt får i mig varje dag
Verkligen tänka efter innan något onödligt slinker in i munnen.
 
Verkligen använda hjärnan!
 
Jag menar bara mjölken i mina smoothies är ca 200 kcal.
Kanske det är idé att byta till blå mjölk?
Eller bara göra hälften så stora smoothies.
 
Nästa invägning blir om 4 veckor och fyra veckor ska jag kunna klara av att sköta mig fläckfritt.
 
Kom igen nu Sanna!
Jag kan göra detta!
Jag är stark och jag har viljan!!!
 
Tänk, planera och just do it!!!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: