Fredag den 17 maj!

- postat i: Livet
Grattis Norge på er nationaldag.
Grattis Sverige som slog ut Kanada i kvartsfinalen i hocky vm i går.
Grattis Sannasaur för att du är stark och uthållig. 
Haha :-)
 
God morgon på er!
Jag håller på att slåsönder min router och min telefon.  Internet vill inte funka och min telefon vill inte släppa fram samtal :-( Så det blir att gå till Tele2 idag igen och lämna in telefonen så de kan försöka hitta vad felet är. Suck!
 
Men jag har även ett tips på frukost/mellis eller kvällsmat som jag hittade häromdagen.
 
det är glaset i mitten. Det är aprikoskräm från ekströms med lågt kaloriinnehåll. Fråga mig inte vad som är i men 100g innehåller endast 25! Kalorier. Då detta glaset innehöll ca 60 kcal i kräm och 22 kcal i mjölk.
 
Det är något gott och lätt att ta någon gång ibland. Men grönsaker är fortfarande bäst 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: