fika

- postat i: Livet
Snart ska jag pallra mig ner till stan för en fika med några kompisar.
Kommer bland annat att träffa några som jag träffade när jag var i Chester :)
 
Det ska bli kul att bara sitta ner och snacka över en fika eller en öl och njuta av Söndags kvällen.
 
I morgon är det ju Måndag igen och dags att kolla tillbaka till ny/gamla rutiner.
Dagar där jag är helt ledig och jag vet att jag måste inte göra något, är helt värdelösa för mig. Klart det är skönt att ha en spallar helg ibland. Men jag mår psykist dåligt över det.
 
Känner mig fet och äklig för jag har druckit läsk, ätit godis och ätit dålig mat.
Har inte haft någon ork för något.
 
Jag måste se till att få mig sysselsatt och inte ha tid till att tänka för mycket.
 
Jag får skapa grejer att göra helt enkelt. Eller bara se till att umgås mer med mina vänner ;)
 
Lämna det förflutna bakom mig och fortsätta framåt mot mina mål!
 
Ha en härlig eftermiddag!


Sofie

Fortsätt kämpa gumman du kan!!!
Cykla ut till mig ;) då at du något att göra :P
Puss kram gumman!!

Svar: Jag får göra det någon helg då vi båda är lediga ;)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: